Info Terkini

Woowww...Mengejutkan!! Ibu Ini Menarik Keluar Bayi Dari Kandungannya Ketika Operasi Caesar

Seorang ibu telah menceritakan pengalamannya yang luar biasa ketika beliau melahirkan anak sendiri dengan menarik bayinya keluar dari kandungannya semasa C-seksyen.

Gambar dari Sarah Toyer

Menulis di laman Facebook miliknya dengan tagline Lahir Tanpa Rasa Takut, Sarah Toyer berkata ia adalah "perkara yang paling luar biasa" katanya yang pernah dilakukan.

Beliau menceritakan bagaimana dia bertekad untuk melahirkan anak keempatnya dengan dibantu semasa operasi Caesar.

Ibu muda ini yang berasal dari Queensland, Australia, menulis: "Saya bercakap kepada setiap bidan, doktor, pakar bedah dan tentang apa yang saya mahu lakukan, tetapi mereka semua berkata ia bergantung kepada pakar bedah yang bertugas hari tersebut.


"Jadi, apabila hari tersebut datang bersama-sama kita menunggu lapan jam di hospital, kemudian saya berdiri di sebelah pakar bedah menyental seperti yang dimahukan olehnya.

Gambar dari Sarah Toyer

"Mungkin setengah jam kemudian, saya sedang berbaring di atas meja operasi menonton kepala anak saya ditarik dari rahim saya.

"Saya sampai ke bawah dan meletakkan tangan saya di bawah tangannya dan mengangkat sepanjang dia keluar dari badan saya sendiri."

Bersama-sama dengan posting beliau, Sarah, yang juga mempunyai tiga kanak-kanak lain - Jay, Ruby dan Wyatt telah menghantarkan gambar anaknya ini yang menakjubkan tiba ke dunia telah diambil oleh suaminya Joseph.

Sarah memberitahu Daily Mail Australia dia berminat untuk membenarkan wanita lain tahu ada "sentiasa satu lagi cara untuk kelahiran walaupun anda perlu mempunyai C-seksyen".

Gambar dari Sarah Toyer

Sumber : thesun.co.uk dan Daily Mail Australia


No comments